Aglomerari urbano-corporatiste

De cateva luni nu am mai scris nimic. De ce? Pentru ca am incercat sa inteleg. Am incercat sa arat mai multa maturitate si sa descifrez ce naiba vad miile de oameni care lucreaza in astfel de…companii.

Astazi insa s-a umplut paharul. Rabdarea mea a ajuns la limita si balonul s-a spart.

Hai sa incepem cu inceputul.

Am invatat in lunile astea ca nu primesti nimic pe merit. Daca esti capabil esti o amenintare pentru manager si pentru colegii mai putin “rasariti”. Totusi, pentru ca te descurci foarte bine e posibil sa mai primesti cate ceva de facut in plus, dar nu si bani.

Desigur, mariri de salariu exista, dar…cu un asemenea gest mai vin o mie de responsabilitati, iar in final iti dai seama ca de fapt nu a fost o favoare ci un drept.

In lunile astea am primit confirmarea ca daca esti corect esti luat de prost. Stiam si am mai scris despre asta, dar inca mai asteptam proba contrarie. De asemenea, daca esti corect si incerci sa ajuti pe toata lumea…BRAVO! Tocmai ai gasit reteta dezastrului. Te vei distruge si vei distruge tot ce ai. 

Din fericire, majoritatea stiu exact cum sa evite asemenea dezastre.

Vrei sa faci ceva sa schimbi lucrurile ca toata lumea sa fie bine? Nu…acest lucru este clar interzis! Nimeni nu schimba nimic. Lucrurile trebuie acceptate asa cum sunt. Vechiul principiu: “Noi muncim nu gandim!”. In fata unei asemenea bariere de…ignoranta chiar si cea mai idealista persoana va renunta si se va concentra pe emigrare.

Ultima picatura! Pe langa faptul ca muncesti gratis, nu poti sa faci nimic fara permisiune, nu se incurajeaza decat formal colaborarea, nici macar sa te destinzi nu este permis. Daca razi sau faci schimb de idei esti dat afara din birou!

Felicitari pentru corporatismul dus la extrem!

Leave a Reply

