Cuplul ideal surdul cu mutul

Astazi mi-am amintit unul dintre apelurile pe care le-am avut la CCC. Ce a avut deosebit? Tonul!

Suna telefonul. Raspund si la celalalt capat al firului un client incepe sa tipe. Incerc sa-l calmez, dar el nu e suparat. In acelasi timp ma tot intreaba daca il aud. Incep sa vorbesc mai tare, iar el ma roaga sa vorbesc un pic mai tare ca sa ma auda.

Perfect! Constat ca omul nu aude bine si uite asa tipa amândoi unul la altul. Eu ca sa ma auda ce spun si el pentru ca e surd.

Vazand ca nu prea reusim sa ne intelegem si colegii se cam uita suspiciosi la mine, la fel si managerii il intreb pe domnul in cauza daca nu imi poate da pe altcineva la telefon ca sa ne intelegem mai usor. El accepta si imi spuna ca e sotia langa el.

Vine doamna la telefon si când incerc sa fac o scurta discutie cu ea constat cu stupoare ca nu prea auzeam ce zicea. Sotia domnului vorbea foarte incet. In plus dupa atata tipat in urechi mi se parea ca nu mai auzeam nimic.

Am dat castile la maxim si incercam sa o aud ce spune si sa-i explic problema.

In final imi multumeste pentru explicatii, se scuza pentru sotul ei si imi spune ca ea aude bine si nu era nevoie sa vorbesc atat de tare…

Inca ma intreb…dupa 4 ani de la acel apel…Cum reuseau oare cei doi soti sa comunice?!

Leave a Reply

