Ce nu stii ca stiu

Tu nu stii multe lucruri, desi ai impresia ca ma cunosti mai bine decat oricine altcineva. Ma subestimezi si nu, nu ti-am spus asta, ci te-am lasat sa crezi ca ai dreptate…pentru orgoliul tau.

Hai sa trecem la esential…Ce nu stii ca stiu?!

Stiu ca te-a cam luat valul si crezi ca te-ai indragostit. Stiu ca iti este frica de ce simti si mai stiu si ca distrugi totul din cauza asa. Mai mult chiar, ii acuzi pe altii de sentimentele de care te simti vinovat.

Stiu ca incerci sa pari egoist si rau ca sa te protejezi, dar de fapt esti foarte bun si incerci sa ajuti pe toata lumea.

Stiu cel mai important lucru si anume ca am reusit sa te fac sa fii tu. Sincera sa fiu nu prea imi dau seama cum am reusit ceva ce pana si pentru tine parea imposibil, dar rezultatul spune tot.

Ar trebui si tu sa stii, asa cum ti-am demonstrat in repetate rânduri, ca nu o sa fac nimic ce ti-ar putea face rau, cu toate ca as fi avut si inca as mai avea zeci de ocazii. De asemenea, ar fi trebuit sa intelegi ca daca fugi de o situatie ea nu se rezolva, ci se agraveaza. De ce oare nu vrei sa inveti din greselile trecutului?

Dar tu…ce nu stiu ca stii?…

 

 

Leave a Reply

